Cristin-resultat-ID: 1895022
Sist endret: 6. desember 2021, 15:43
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Hva er et kontroversielt spørsmål? En definisjonsteoretisk analyse – og litt om implikasjoner for pedagogisk praksis

Bidragsytere:
  • Emil Sætra

Tidsskrift

Norsk pedagogisk tidsskrift
ISSN 0029-2052
e-ISSN 1504-2987
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 105
Hefte: 1
Sider: 93 - 102

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hva er et kontroversielt spørsmål? En definisjonsteoretisk analyse – og litt om implikasjoner for pedagogisk praksis

Bidragsytere

Emil Sætra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 1 av 1