Cristin-resultat-ID: 1895594
Sist endret: 15. mars 2021, 10:06
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Blockchain Technology in Education – The Challenge of Interdisciplinary Teaching

Bidragsytere:
  • Svein Ølnes og
  • Sondre Johan Knutsen

Bok

Digital samhandling : Fjordantologien 2020
ISBN:
  • 978-82-15-03739-4

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 373 - 389
ISBN:
  • 978-82-15-03739-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Blockchain Technology in Education – The Challenge of Interdisciplinary Teaching

Bidragsytere

Svein Ølnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Vestlandsforsking

Sondre Johan Knutsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsøkonomi ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Digital samhandling : Fjordantologien 2020.

Halvorsen, Lars Julius; Stokken, Roar; Rogne, Wenke Mork; Erdal, Ivar John. 2020, Universitetsforlaget. HVOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1