Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1899868
Sist endret:
1. juli 2021, 11:00
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Reflection Assignment as a Tool to Support Students’ Metacognitive Awareness in the Context of Computer-Supported Collaborative Learning
Aleksandra Lazareva
Bok
Bok
Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 1
ISBN:
978-3-030-68198-2
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Advances in Intelligent Systems and Computing
ISSN 2194-5357
e-ISSN 2194-5365
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 103 - 114
ISBN:
978-3-030-68198-2
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-68198-2_9
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-68198-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Reflection Assignment as a Tool to Support Students’ Metacognitive Awareness in the Context of Computer-Supported Collaborative Learning
Bidragsytere
Bidragsytere
Aleksandra Lazareva
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 1.
Auer, Michael E.; Rüütmann, Tiia. 2021, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1