Cristin-resultat-ID: 1899868
Sist endret: 1. juli 2021, 11:00
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Reflection Assignment as a Tool to Support Students’ Metacognitive Awareness in the Context of Computer-Supported Collaborative Learning

Bidragsytere:
  • Aleksandra Lazareva

Bok

Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 1
ISBN:
  • 978-3-030-68198-2

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Advances in Intelligent Systems and Computing
ISSN 2194-5357
e-ISSN 2194-5365
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 103 - 114
ISBN:
  • 978-3-030-68198-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Reflection Assignment as a Tool to Support Students’ Metacognitive Awareness in the Context of Computer-Supported Collaborative Learning

Bidragsytere

Aleksandra Lazareva

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1