Cristin-resultat-ID: 1901314
Sist endret: 26. mars 2021 13:00
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Case-based teacher education preparing for diagnostic judgement

Bidragsytere:
  • Ingrid Helleve
  • Liv Eide og
  • Marit Ulvik

Tidsskrift

European Journal of Teacher Education
ISSN 0261-9768
e-ISSN 1469-5928
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85102921540

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Case-based teacher education preparing for diagnostic judgement

Bidragsytere

Ingrid Helleve

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Liv Eide

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Marit Ulvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 3 av 3