Cristin-resultat-ID: 1902879
Sist endret: 22. april 2021 16:19
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Students as Facilitators: Experiences of Reciprocal Peer Tutoring in Simulation-Based Learning

Bidragsytere:
  • Alette H. Svellingen
  • Anneline Røssland og
  • Kari Røykenes

Tidsskrift

Clinical Simulation in Nursing
ISSN 1876-1399
e-ISSN 1876-1402
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Trykket: 2021
Volum: 54
Sider: 10 - 16
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85103711053

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Students as Facilitators: Experiences of Reciprocal Peer Tutoring in Simulation-Based Learning

Bidragsytere

Alette H. Svellingen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for helsefag ved VID vitenskapelige høgskole
Aktiv cristin-person

Anneline Røssland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for helsefag ved VID vitenskapelige høgskole

Kari Røykenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for helsefag ved VID vitenskapelige høgskole
1 - 3 av 3