Cristin-resultat-ID: 1907285
Sist endret: 17. februar 2022, 08:09
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society

Bidragsytere:
  • Suela Kacerja
  • Cyril Julie
  • Muhammad Faaiz Gierdien
  • Rune Herheim
  • Inger Elin Lilland og
  • Charles Raymond Smith

Bok

Mathematical modelling education in East and West
ISBN:
  • 9783030669959

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling
ISSN 2211-4920
e-ISSN 2211-4939
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Hefte: 7
Sider: 501 - 511
ISBN:
  • 9783030669959

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

South African and Norwegian Prospective Teachers’ Critical Discussions About Mathematical Models Used in Society

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Suela Kacerja

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Cyril Martin Julie

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cyril Julie
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of the Western Cape

Muhammad Faaiz Gierdien

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Stellenbosch
Aktiv cristin-person

Rune Herheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Inger Elin Lilland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Mathematical modelling education in East and West.

Leung, Frederick Koon Shing; Stillman, Gloria A.; Kaiser, Gabriele; Wong, Ka Lok. 2021, Springer. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1