Cristin-resultat-ID: 1909393
Sist endret: 2. november 2021, 10:59
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Supporting teachers of multilingual young learners: Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE)

Bidragsytere:
  • MaryAnn Christison
  • Anna Krulatz og
  • Yesim Sevinc

Bok

Facing Diversity in Child Foreign Language Education
ISBN:
  • 978-3-030-66021-5

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Second Language Learning and Teaching
ISSN 2193-7648
e-ISSN 2193-7656
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Hefte: 1
Sider: 271 - 289
ISBN:
  • 978-3-030-66021-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Supporting teachers of multilingual young learners: Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE)

Bidragsytere

MaryAnn Christison

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Utah

Anna Krulatz

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Inaktiv cristin-person

Yesim Sevinc

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Center for Multilingualism in Society across the Lifespan ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Facing Diversity in Child Foreign Language Education.

Rokita-Jaśkow, Joanna; Wolanin, Agata. 2021, Springer. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1