Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1909393
Sist endret:
2. november 2021, 10:59
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Supporting teachers of multilingual young learners: Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE)
MaryAnn Christison
Anna Krulatz
og
Yesim Sevinc
Bok
Bok
Facing Diversity in Child Foreign Language Education
ISBN:
978-3-030-66021-5
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Second Language Learning and Teaching
ISSN 2193-7648
e-ISSN 2193-7656
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Hefte: 1
Sider: 271 - 289
ISBN:
978-3-030-66021-5
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-66022-2_15
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-66021-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Supporting teachers of multilingual young learners: Multilingual Approach to Diversity in Education (MADE)
Bidragsytere
Bidragsytere
MaryAnn Christison
Forfatter
ved University of Utah
Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Yesim Sevinc
Forfatter
ved Center for Multilingualism in Society across the Lifespan ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
47 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Facing Diversity in Child Foreign Language Education.
Rokita-Jaśkow, Joanna; Wolanin, Agata. 2021, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1