Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1911782
Sist endret:
7. juli 2021, 14:16
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Mot en kontekstuell forståelse av fordomsbegrepet.
Reidun Faye
Eva Mila Lindhardt
og
Bodil Elise Ravneberg
Bok
Bok
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn
ISBN:
9788215041278
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 9 - 32
ISBN:
9788215041278
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215041261-2021-01
ORIA
Søk i ORIA med 9788215041278
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2768898
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Mot en kontekstuell forståelse av fordomsbegrepet.
Bidragsytere
Bidragsytere
Reidun Helen Faye
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Reidun Faye
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Eva Mila Lindhardt
Forfatter
ved Institutt for religion, filosofi og historie ved Universitetet i Agder
Bodil Elise Ravneberg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn.
Faye, Reidun; Lindhardt, Eva Mila; Ravneberg, Bodil Elise; Solbue, Vibeke. 2021, Universitetsforlaget. UIA, HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1