Cristin-resultat-ID: 1914491
Sist endret: 15. juni 2021, 09:55
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

‘Feeling better’: embodied self-knowledge as an aspect of movement capability

Bidragsytere:
  • Øyvind Førland Standal og
  • Judith Helene Bratten

Tidsskrift

Physical Education and Sport Pedagogy
ISSN 1740-8989
e-ISSN 1742-5786
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 26
Hefte: 3
Sider: 307 - 316
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85101023252

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

‘Feeling better’: embodied self-knowledge as an aspect of movement capability

Bidragsytere

Øyvind Førland Standal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for folkehelse- og idrettsvitenskap ved Høgskolen i Innlandet

Judith Helene Bratten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 2 av 2