Cristin-resultat-ID: 1921543
Sist endret: 6. august 2021, 13:42
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Interrogating intercultural competence through a “pedagogy of interruption”: A metasynthesis of intercultural outreach projects in music teacher education

Bidragsytere:
  • Heidi Westerlund
  • Alexis Anja Kallio og
  • Sidsel Karlsen

Tidsskrift

Research Studies in Music Education
ISSN 1321-103X
e-ISSN 1834-5530
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85109961180

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Interrogating intercultural competence through a “pedagogy of interruption”: A metasynthesis of intercultural outreach projects in music teacher education

Bidragsytere

Heidi Westerlund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Taideyliopisto

Alexis Anja Kallio

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Griffith University

Sidsel Karlsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Norges musikkhøgskole
1 - 3 av 3