Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1921722
Sist endret:
12. oktober 2021, 23:09
Resultat
Rapport
2021
Læring, motivasjon, trivsel og tverrfaglige tema i fagfornyelsen: Teknisk rapport fra utviklingen av spørreskjema til elever og lærere
Christian Brandmo
Gunnar Bjørnebekk
Riikka Mononen
Rolf Vegar Olsen
og
Kristin Slungård
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetet i Oslo
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 92
ISBN: 978-82-93847-05-2
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-93847-05-2
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/86693
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Læring, motivasjon, trivsel og tverrfaglige tema i fagfornyelsen: Teknisk rapport fra utviklingen av spørreskjema til elever og lærere
Bidragsytere
Bidragsytere
Christian Brandmo
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Gunnar Bjørnebekk
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Riikka-Maija Mononen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Riikka Mononen
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Rolf Vegar Olsen
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Kristin Slungård
Forfatter
1
-
5
av
5