Cristin-resultat-ID: 1921722
Sist endret: 12. oktober 2021, 23:09
Resultat
Rapport
2021

Læring, motivasjon, trivsel og tverrfaglige tema i fagfornyelsen: Teknisk rapport fra utviklingen av spørreskjema til elever og lærere

Bidragsytere:
  • Christian Brandmo
  • Gunnar Bjørnebekk
  • Riikka Mononen
  • Rolf Vegar Olsen og
  • Kristin Slungård

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Oslo
NVI-nivå 0

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 92
ISBN: 978-82-93847-05-2
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læring, motivasjon, trivsel og tverrfaglige tema i fagfornyelsen: Teknisk rapport fra utviklingen av spørreskjema til elever og lærere

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Christian Brandmo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Gunnar Bjørnebekk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Riikka-Maija Mononen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Riikka Mononen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Rolf Vegar Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo

Kristin Slungård

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 5 av 5