Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1923139
Sist endret:
23. juni 2022, 12:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
Anna Krulatz
Georgios Neokleous
og
Anne Dahl
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 304
ISBN: 9781788926409
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781788926409
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
Bidragsytere
Bidragsytere
Anna Krulatz
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Georgios Neokleous
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anne Dahl
Redaktør
ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
47 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education.
Sevinc, Yesim; Krulatz, Anna; Torgersen, Eivind Nessa; Christison, MaryAnn. 2022, Multilingual Matters. NTNU, UoU, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”.
Prilutskaya, Marina Yurievna; Knoph, Rebecca; Hanssen, Jessica Allen. 2022, Multilingual Matters. NORD, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Learning English as a foreign language in a bidialectal setting.
Armostis, Spyros; Tsagari, Dina. 2022, Multilingual Matters. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Mainstreaming Multilingualism in Education: An Eight-D’s Framework.
de Pinho Correia Ibrahim, Maria Nayr. 2022, Multilingual Matters. NORD
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4