Cristin-resultat-ID: 1923139
Sist endret: 23. juni 2022, 12:38
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications

Bidragsytere:
  • Anna Krulatz
  • Georgios Neokleous og
  • Anne Dahl

Utgiver/serie

Utgiver

Multilingual Matters
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 304
ISBN: 9781788926409

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications

Bidragsytere

Anna Krulatz

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Georgios Neokleous

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anne Dahl

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education.

Sevinc, Yesim; Krulatz, Anna; Torgersen, Eivind Nessa; Christison, MaryAnn. 2022, Multilingual Matters. NTNU, UoU, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”.

Prilutskaya, Marina Yurievna; Knoph, Rebecca; Hanssen, Jessica Allen. 2022, Multilingual Matters. NORD, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Learning English as a foreign language in a bidialectal setting.

Armostis, Spyros; Tsagari, Dina. 2022, Multilingual Matters. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Mainstreaming Multilingualism in Education: An Eight-D’s Framework.

de Pinho Correia Ibrahim, Maria Nayr. 2022, Multilingual Matters. NORDVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 4 av 4