Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1923141
Sist endret:
30. juli 2021, 12:03
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education
Yesim Sevinc
Anna Krulatz
Eivind Nessa Torgersen
og
MaryAnn Christison
Bok
Bok
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
ISBN:
9781788926409
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Under utgivelse/in press
Publiseringsår: 2022
ISBN:
9781788926409
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781788926409
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education
Bidragsytere
Bidragsytere
Yesim Sevinc
Forfatter
ved Center for Multilingualism in Society across the Lifespan ved Universitetet i Oslo
Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Eivind Nessa Torgersen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
MaryAnn Christison
Forfatter
ved University of Utah
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Acquisition of English in the multilingual classroom
Eivind Nessa Torgersen + 4 deltakere
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
47 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.
Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1