Cristin-resultat-ID: 1923141
Sist endret: 30. juli 2021, 12:03
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education

Bidragsytere:
  • Yesim Sevinc
  • Anna Krulatz
  • Eivind Nessa Torgersen og
  • MaryAnn Christison

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Under utgivelse/in press
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 9781788926409

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching English in Linguistically Diverse Classrooms in Norway: Teachers' Beliefs, Practices, and Needs in Multilingual Education

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Yesim Sevinc

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Center for Multilingualism in Society across the Lifespan ved Universitetet i Oslo

Anna Krulatz

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Eivind Nessa Torgersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

MaryAnn Christison

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Utah
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.

Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1