Cristin-resultat-ID: 1924631
Sist endret: 9. februar 2022, 20:39
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Simulation-based education and the effect of multiple simulation sessions - a randomised controlled study

Bidragsytere:
  • Alette H. Svellingen
  • Astrid Forstrønen
  • Jörg Assmus
  • Kari Røykenes og
  • Guttorm Brattebø

Tidsskrift

Nurse Education Today
ISSN 0260-6917
e-ISSN 1532-2793
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 106

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85111182931

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Simulation-based education and the effect of multiple simulation sessions - a randomised controlled study

Bidragsytere

Alette H. Svellingen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sykepleie ved VID vitenskapelige høgskole
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for diakoni og profesjonell praksis ved VID vitenskapelige høgskole

Astrid Forstrønen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sykepleie ved VID vitenskapelige høgskole

Jörg Assmus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Kompetansesenter for klinisk forskning ved Helse Bergen HF - Haukeland universitetssykehus

Kari Røykenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sykepleie ved VID vitenskapelige høgskole

Guttorm Brattebø

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Klinisk institutt 1 ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Kirurgisk serviceklinikk ved Helse Bergen HF - Haukeland universitetssykehus
1 - 5 av 5