Cristin-resultat-ID: 1924666
Sist endret: 5. januar 2022, 15:26
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

The impact of articulatory consciousness training on reading and spelling literacy in students with severe dyslexia: an experimental single case study

Bidragsytere:
  • Anne C Thurmann-Moe
  • Monica Melby-Lervåg og
  • Arne Lervåg

Tidsskrift

Annals of Dyslexia
ISSN 0736-9387
e-ISSN 1934-7243
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85105344527

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The impact of articulatory consciousness training on reading and spelling literacy in students with severe dyslexia: an experimental single case study

Bidragsytere

Anne Cathrine Thurmann-Moe

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne C Thurmann-Moe
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monica Melby-Lervåg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Arne Ola Lervåg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Arne Lervåg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3