Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1924666
Sist endret:
5. januar 2022, 15:26
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
The impact of articulatory consciousness training on reading and spelling literacy in students with severe dyslexia: an experimental single case study
Anne C Thurmann-Moe
Monica Melby-Lervåg
og
Arne Lervåg
Tidsskrift
Tidsskrift
Annals of Dyslexia
ISSN 0736-9387
e-ISSN 1934-7243
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11881-021-00225-1
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/89972
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85105344527
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The impact of articulatory consciousness training on reading and spelling literacy in students with severe dyslexia: an experimental single case study
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Cathrine Thurmann-Moe
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne C Thurmann-Moe
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Monica Melby-Lervåg
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Arne Ola Lervåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Arne Lervåg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3