Cristin-resultat-ID: 1925184
Sist endret: 20. januar 2022, 13:08
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Developing a frame for action with digital technology through extending teacher noticing

Bidragsytere:
  • Maria Vrikki
  • Paul Warwick og
  • Kari Anne Rødnes

Tidsskrift

Teacher Development
ISSN 1366-4530
e-ISSN 1747-5120
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 25
Hefte: 4
Sider: 393 - 410

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85108618249

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Developing a frame for action with digital technology through extending teacher noticing

Bidragsytere

Maria Vrikki

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Panepistimio Kyprou

Paul Warwick

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Cambridge
Aktiv cristin-person

Kari Anne Rødnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3