Cristin-resultat-ID: 1926991
Sist endret: 19. august 2021, 16:00
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Inclusion of immigrant students in schools: the role of introductory classes and other segregated efforts

Bidragsytere:
  • Hildegunn Fandrem
  • Hanne Jahnsen
  • Svein Erik Nergaard og
  • Kirsti Tveitereid

Tidsskrift

International Journal of Inclusive Education
ISSN 1360-3116
e-ISSN 1464-5173
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 1 - 17

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85111365380

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Inclusion of immigrant students in schools: the role of introductory classes and other segregated efforts

Bidragsytere

Hildegunn Fandrem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Hanne Jahnsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Svein Erik Nergaard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Kirsti Tveitereid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4