Cristin-resultat-ID: 1930137
Sist endret: 31. august 2021, 14:58
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Teaching critical thinking about health using digital technology in lower secondary schools in Rwanda: A qualitative context analysis

Bidragsytere:
  • Michael Mugisha
  • Anne-Marie Uwitonze
  • Faith Chesire
  • Ronald Senyonga
  • Matt Oxman
  • Allen Nsangi
  • mfl.

Tidsskrift

PLOS ONE
ISSN 1932-6203
e-ISSN 1932-6203
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 1 - 18
Artikkelnummer: 0248773
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85103177107

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching critical thinking about health using digital technology in lower secondary schools in Rwanda: A qualitative context analysis

Bidragsytere

Michael Mugisha

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rwanda / Université du Rwanda

Anne-Marie Uwitonze

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rwanda / Université du Rwanda

Faith Chesire

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Kenya

Ronald Senyonga

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Makerere University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Oslo

Matt Oxman

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Helsetjenester ved Folkehelseinstituttet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Timelønnede HV ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »