Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1937577
Sist endret:
22. september 2022, 09:37
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
The multiplicity of preservice music teachers’ positioning in a participatory action research project
Silje Valde Onsrud
Bendik Fredriksen
Hanne Rinholm
og
Monica Lindgren
Tidsskrift
Tidsskrift
Research Studies in Music Education
ISSN 1321-103X
e-ISSN 1834-5530
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1177/1321103X221089838
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3023164
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85132658842
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The multiplicity of preservice music teachers’ positioning in a participatory action research project
Bidragsytere
Bidragsytere
Silje Valde Onsrud
Forfatter
ved Institutt for kunstfag ved Høgskulen på Vestlandet
Bendik Fredriksen
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Hanne Rinholm
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Monica Lindgren
Forfatter
ved Göteborgs universitet
1
-
4
av
4
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Music Teacher Education for the Future (FUTURED 2019-2022)
Catharina Renate Christophersen + 14 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
53 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1