Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1940884
Sist endret:
24. februar 2022, 11:57
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development
Rachelle Esterhazy
Thomas de Lange
Sofie Bastiansen
og
Anne Line Wittek
Tidsskrift
Tidsskrift
Review of Educational Research
ISSN 0034-6543
e-ISSN 1935-1046
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 91
Hefte: 2
Sider: 237 - 271
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3102/0034654321990721
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/90772
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85100351650
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development
Bidragsytere
Bidragsytere
Rachelle Esterhazy
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Thomas de Lange
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Sofie Bastiansen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Anne Line Wittek
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
4
av
4