Cristin-resultat-ID: 1940884
Sist endret: 24. februar 2022, 11:57
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development

Bidragsytere:
  • Rachelle Esterhazy
  • Thomas de Lange
  • Sofie Bastiansen og
  • Anne Line Wittek

Tidsskrift

Review of Educational Research
ISSN 0034-6543
e-ISSN 1935-1046
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 91
Hefte: 2
Sider: 237 - 271
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85100351650

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Moving Beyond Peer Review of Teaching: A Conceptual Framework for Collegial Faculty Development

Bidragsytere

Rachelle Esterhazy

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Thomas de Lange

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Sofie Bastiansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Anne Line Wittek

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4