Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1940888
Sist endret:
30. desember 2021, 09:58
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Enacting accountability in education: exploring new policy contexts and theoretical elaborations
Antoni Verger
og
Guri Skedsmo
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Assessment, Evaluation and Accountability
ISSN 1874-8597
e-ISSN 1874-8600
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 33
Hefte: 3
Sider: 391 - 401
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s11092-021-09371-x
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85113430822
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Enacting accountability in education: exploring new policy contexts and theoretical elaborations
Bidragsytere
Bidragsytere
Antoni Verger
Forfatter
ved Universitat Autònoma de Barcelona
Guri Skedsmo
Forfatter
ved Pädagogische Hochschule Schwyz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2