Cristin-resultat-ID: 1940888
Sist endret: 30. desember 2021, 09:58
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Enacting accountability in education: exploring new policy contexts and theoretical elaborations

Bidragsytere:
  • Antoni Verger og
  • Guri Skedsmo

Tidsskrift

Educational Assessment, Evaluation and Accountability
ISSN 1874-8597
e-ISSN 1874-8600
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 33
Hefte: 3
Sider: 391 - 401

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85113430822

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Enacting accountability in education: exploring new policy contexts and theoretical elaborations

Bidragsytere

Antoni Verger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universitat Autònoma de Barcelona
Aktiv cristin-person

Guri Skedsmo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Pädagogische Hochschule Schwyz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2