Cristin-resultat-ID: 1945644
Sist endret: 14. oktober 2021, 12:46
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Using a self-determination theory approach to understand student perceptions of inquiry-based learning

Bidragsytere:
  • Fangfang Zhao
  • Gillian Roehrig
  • Lorelei Patrick
  • Chantal Levesque-Bristol og
  • Sehoya Harris Cotner

Tidsskrift

Teaching and Learning Inquiry
ISSN 2167-4779
e-ISSN 2167-4787
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 9
Hefte: 2
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85115797744

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Using a self-determination theory approach to understand student perceptions of inquiry-based learning

Bidragsytere

Fangfang Zhao

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nanjing Normal University

Gillian Roehrig

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota

Lorelei Patrick

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fort Hays State University

Chantal Levesque-Bristol

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Purdue University

Sehoya Harris Cotner

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota
1 - 5 av 5