Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1948067
Sist endret:
15. august 2022, 10:08
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
The zone of proximal Development: democratic argumentation and agency
Yasmine Abtahi
og
Rune Herheim
Bok
Bok
Lived democracy in education. Young citizens' democratic lives in kindergarten, school and higher education
ISBN:
9780367542160
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 153 - 164
ISBN:
9780367542160
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781003088233-15
ORIA
Søk i ORIA med 9780367542160
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The zone of proximal Development: democratic argumentation and agency
Bidragsytere
Bidragsytere
Yasmine Abtahi
Forfatter
ved Institutt for matematikk og naturfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
Rune Herheim
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Lived democracy in education. Young citizens' democratic lives in kindergarten, school and higher education.
Herheim, Rune; Werler, Tobias Christoph; Hauge, Kjellrun Hiis. 2022, Routledge. HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1