Cristin-resultat-ID: 1951938
Sist endret: 2. juli 2022, 11:12
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”

Bidragsytere:
  • Marina Yurievna Prilutskaya
  • Rebecca Knoph og
  • Jessica Allen Hanssen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 9781788926409

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”

Bidragsytere

Marina Yurievna Prilutskaya

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Rebecca Knoph

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Jessica Allen Hanssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.

Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1