Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1951938
Sist endret:
2. juli 2022, 11:12
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”
Marina Yurievna Prilutskaya
Rebecca Knoph
og
Jessica Allen Hanssen
Bok
Bok
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
ISBN:
9781788926409
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
9781788926409
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781788926409
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
“The Use of Students’ Linguistic Resources in Teaching English as an Additional Language in Norway.”
Bidragsytere
Bidragsytere
Marina Yurievna Prilutskaya
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Rebecca Knoph
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Jessica Allen Hanssen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.
Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1