Cristin-resultat-ID: 1952451
Sist endret: 12. januar 2023, 09:57
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Why do early mathematics skills predict later mathematics and reading achievement? The role of executive function

Bidragsytere:
  • Dieuwer ten Braak
  • Ragnhild Lenes
  • David J. Purpura
  • Sara A. Schmitt og
  • Ingunn Størksen

Tidsskrift

Journal of Experimental Child Psychology
ISSN 0022-0965
e-ISSN 1096-0457
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2022
Volum: 214
Artikkelnummer: 105306
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85117065681

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Why do early mathematics skills predict later mathematics and reading achievement? The role of executive function

Bidragsytere

Dieuwer Ten Braak

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Kunnskapssenter for utdanning ved Universitetet i Stavanger

Ragnhild Lenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

David J. Purpura

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Purdue University

Sara A. Schmitt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Purdue University
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 5 av 5