Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1952451
Sist endret:
12. januar 2023, 09:57
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Why do early mathematics skills predict later mathematics and reading achievement? The role of executive function
Dieuwer ten Braak
Ragnhild Lenes
David J. Purpura
Sara A. Schmitt
og
Ingunn Størksen
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Experimental Child Psychology
ISSN 0022-0965
e-ISSN 1096-0457
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2022
Volum: 214
Artikkelnummer: 105306
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.jecp.2021.105306
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2837464
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85117065681
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Why do early mathematics skills predict later mathematics and reading achievement? The role of executive function
Bidragsytere
Bidragsytere
Dieuwer Ten Braak
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Forfatter
ved Kunnskapssenter for utdanning ved Universitetet i Stavanger
Ragnhild Lenes
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
David J. Purpura
Forfatter
ved Purdue University
Sara A. Schmitt
Forfatter
ved Purdue University
Ingunn Størksen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
5
av
5