Cristin-resultat-ID: 1952567
Sist endret: 11. november 2021, 11:04
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Intentions to quit, emotional support from teachers, and loneliness among peers: Developmental trajectories and longitudinal associations in upper secondary school

Bidragsytere:
  • Maren Stabel Tvedt
  • Lars Edvin Bru
  • Thormod Idsøe og
  • Christopher Niemiec

Tidsskrift

Educational Psychology
ISSN 0144-3410
e-ISSN 1469-5820
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 41
Hefte: 8
Sider: 967 - 984

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85110792980

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Intentions to quit, emotional support from teachers, and loneliness among peers: Developmental trajectories and longitudinal associations in upper secondary school

Bidragsytere

Maren Stabel Tvedt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Lars Edvin Bru

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Thormod Idsøe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Christopher Niemiec

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Rochester
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4