Cristin-resultat-ID: 1952581
Sist endret: 16. januar 2022, 15:37
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Motivational Determinants of Students’ Academic Functioning: The Role of Autonomy-support, Autonomous Motivation, and Perceived Competence

Bidragsytere:
  • Lucas Matias Jeno
  • Jorun Nyléhn
  • Torstein N. Hole
  • Arild Raaheim
  • Gaute Velle og
  • Vigdis Vandvik

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 1 - 19

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85118617782

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Motivational Determinants of Students’ Academic Functioning: The Role of Autonomy-support, Autonomous Motivation, and Perceived Competence

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Lucas Matias Jeno

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Jorun Nyléhn

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Torstein Nielsen Hole

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Torstein N. Hole
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Arild Raaheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen

Gaute Velle

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »