Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1958444
Sist endret:
6. februar 2023, 11:13
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Bridges or breaches? A case -study on the experience of inclusion of bilingual teachers
Frederique Brossard Børhaug
og
Ingrid Helleve
Bok
Bok
Rethinking Education in Light of Global Challenges. Scandinavian Perspectives on Culture, Society and the Anthropocene
ISBN:
9781032108193
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 37 - 51
ISBN:
9781032108193
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781032108193
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Bridges or breaches? A case -study on the experience of inclusion of bilingual teachers
Bidragsytere
Bidragsytere
Frédérique Brossard Børhaug
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Frederique Brossard Børhaug
Forfatter
ved Fakultet for teologi og samfunnsvitenskap ved VID vitenskapelige høgskole
Ingrid Maria Helleve
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Rethinking Education in Light of Global Challenges. Scandinavian Perspectives on Culture, Society and the Anthropocene .
Petersen, Karen Bjerg; Brömssen, Kerstin von; Jacobsen, Gro Hellesdatter; Garsdal, Jesper; Paulsen, Michael; Koefoed, Oleg. 2022, Routledge. VIAUC, AU, SDU, HV, DANMARK
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1