Cristin-resultat-ID: 1960560
Sist endret: 15. februar 2022, 12:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer

Bidragsytere:
  • Jessica Aspfors
  • Rachel Elise Jakhelln og
  • Ela Sjølie

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 216
ISBN: 9788215043890

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer

Bidragsytere

Jessica Marianne Aspfors

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jessica Aspfors
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Åbo Akademi
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Rachel Elise Jakhelln

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Ela Sjølie

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere.

Antonsen, Yngve; Jakhelln, Rachel Elise; Bjørndal, Kristin Emilie W. 2021, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Utvikling av barnehagelederes kunnskapsledelse.

Hognestad, Karin; Bøe, Marit. 2021, Universitetsforlaget. USNVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Behov for en ny praksisteori? .

Jakhelln, Rachel Elise; Sjølie, Ela; Aspfors, Jessica . 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Praksisteori og teorien om praksisarkitekturer.

Sjølie, Ela; Aspfors, Jessica ; Jakhelln, Rachel Elise. 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Samhandlingspraksiser i flerkulturelle klasserom.

Elden, Ingrid Elna; Aspfors, Jessica . 2021, Universitetsforlaget. NORD, ÅAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »