Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1960560
Sist endret:
15. februar 2022, 12:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021
Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer
Jessica Aspfors
Rachel Elise Jakhelln
og
Ela Sjølie
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 216
ISBN: 9788215043890
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215043890
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Å analysere og endre praksis - teorien om praksisarkitekturer
Bidragsytere
Bidragsytere
Jessica Marianne Aspfors
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jessica Aspfors
Redaktør
ved Åbo Akademi
Redaktør
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Rachel Elise Jakhelln
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Ela Sjølie
Redaktør
ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Skolers læringspraksiser og nyutdannede lærere.
Antonsen, Yngve; Jakhelln, Rachel Elise; Bjørndal, Kristin Emilie W. 2021, Universitetsforlaget. UIT
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Utvikling av barnehagelederes kunnskapsledelse.
Hognestad, Karin; Bøe, Marit. 2021, Universitetsforlaget. USN
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Behov for en ny praksisteori? .
Jakhelln, Rachel Elise; Sjølie, Ela; Aspfors, Jessica . 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Praksisteori og teorien om praksisarkitekturer.
Sjølie, Ela; Aspfors, Jessica ; Jakhelln, Rachel Elise. 2021, Universitetsforlaget. UIT, NORD, NTNU, ÅA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Samhandlingspraksiser i flerkulturelle klasserom.
Elden, Ingrid Elna; Aspfors, Jessica . 2021, Universitetsforlaget. NORD, ÅA
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
13
|
Neste
|
Siste »