Cristin-resultat-ID: 1962074
Sist endret: 22. februar 2022, 11:09
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Understanding how chatbots work: An exploratory study of mental models in customer service chatbots.

Bidragsytere:
  • Stine Ordemann
  • Marita Skjuve
  • Asbjørn Følstad og
  • Cato Bjørkli

Tidsskrift

IADIS International Journal on WWW/Internet
ISSN 1645-7641
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 19
Hefte: 1
Sider: 17 - 36

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Understanding how chatbots work: An exploratory study of mental models in customer service chatbots.

Bidragsytere

Stine Ordemann

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Metode, arbeids-, kultur- og sosialpsyk ved Universitetet i Oslo

Marita Skjuve

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS

Asbjørn Følstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS
Aktiv cristin-person

Cato Bjørkli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Metode, arbeids-, kultur- og sosialpsyk ved Universitetet i Oslo
1 - 4 av 4