Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1964669
Sist endret:
31. januar 2022, 14:14
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Understanding Different Approaches to ECE Pedagogy Through Tensions
Jonna Kangas
Tuulikki Ukkonen-Mikkola
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Samuli Ranta
Heidi Chydenius
Jaana Lahdenperä
mfl.
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 11
Hefte: 12
Artikkelnummer: 790
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci11120790
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85121379556
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Understanding Different Approaches to ECE Pedagogy Through Tensions
Bidragsytere
Bidragsytere
Jonna Kangas
Forfatter
ved Helsingin yliopisto / Helsingfors universitet
Tuulikki Ukkonen-Mikkola
Forfatter
ved Jyväskylän yliopisto
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Forfatter
ved Jyväskylän yliopisto
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Samuli Ranta
Forfatter
ved Itä-Suomen Yliopisto
Heidi Chydenius
Forfatter
ved Helsingin yliopisto / Helsingfors universitet
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »