Cristin-resultat-ID: 1970732
Sist endret: 20. desember 2021, 18:24
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021

Informatics in Schools. Rethinking Computing Education

Bidragsytere:
  • Erik Barendsen og
  • Christos Chytas

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Volum: 13057
Hefte: 1
Antall sider: 161
ISBN: 978-3-030-90228-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Informatics in Schools. Rethinking Computing Education

Bidragsytere

Erik Barendsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Radboud Universiteit
  • Tilknyttet:
    Redaktør

Christos Chytas

  • Tilknyttet:
    Redaktør
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Radboud Universiteit
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Problems, Professional Development and Reflection: Experiences of High-School Computer Science Teachers in Serbia.

Vujosevic, Vojislav. 2021, Springer. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1