Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1970738
Sist endret:
20. desember 2021, 18:29
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Problems, Professional Development and Reflection: Experiences of High-School Computer Science Teachers in Serbia
Vojislav Vujosevic
Bok
Bok
Informatics in Schools. Rethinking Computing Education
ISBN:
978-3-030-90228-5
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 13057
Hefte: 1
Sider: 147 - 159
ISBN:
978-3-030-90228-5
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-90228-5_12
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-90228-5
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Problems, Professional Development and Reflection: Experiences of High-School Computer Science Teachers in Serbia
Bidragsytere
Bidragsytere
Vojislav Vujosevic
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Excited, SFU
Birgit Rognebakke Krogstie + 25 deltakere
Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
347 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Informatics in Schools. Rethinking Computing Education.
Barendsen, Erik; Chytas, Christos. 2021, Springer. RU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1