Cristin-resultat-ID: 1970738
Sist endret: 20. desember 2021, 18:29
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Problems, Professional Development and Reflection: Experiences of High-School Computer Science Teachers in Serbia

Bidragsytere:
  • Vojislav Vujosevic

Bok

Informatics in Schools. Rethinking Computing Education
ISBN:
  • 978-3-030-90228-5

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Lecture Notes in Computer Science (LNCS)
ISSN 0302-9743
e-ISSN 1611-3349
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 13057
Hefte: 1
Sider: 147 - 159
ISBN:
  • 978-3-030-90228-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Problems, Professional Development and Reflection: Experiences of High-School Computer Science Teachers in Serbia

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Vojislav Vujosevic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Informatics in Schools. Rethinking Computing Education.

Barendsen, Erik; Chytas, Christos. 2021, Springer. RUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1