Cristin-resultat-ID: 1973294
Sist endret: 31. oktober 2022, 10:30
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Graphic novels in the EAL classroom: a pedagogical approach based on multimodal and intercultural understandings

Bidragsytere:
  • Hege Emma Rimmereide

Bok

Multimodality in English Language Learning
ISBN:
  • 9781003155300

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 99 - 114
ISBN:
  • 9781003155300

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Litteraturvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Graphic novels in the EAL classroom: a pedagogical approach based on multimodal and intercultural understandings

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Hege Emma Rimmereide

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Multimodality in English Language Learning.

Diamantopoulou, Sophia; Ørevik, Sigrid Johanna Håheim. 2022, Routledge. UCL, UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1