Cristin-resultat-ID: 1975769
Sist endret: 12. januar 2022, 14:59
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena

Bidragsytere:
  • Sølvi Anne Eide Lunde
  • Merete Røthing og
  • Merete Røthing

Tidsskrift

UNIPED
ISSN 1500-4538
e-ISSN 1893-8981
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 44
Hefte: 4
Sider: 262 - 273
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena

Sammendrag

Bakgrunn: Faglege retningsliner forventar at sjukepleiarar har kompetanse i å kommunisere med born. Få studentar får praksis i sjukepleie til born. Studien undersøkte sjukepleiestudentar si læring i kommunikasjon med born etter undervisning og alternativ praksis i barnehage og på bamsesjukehus. Metode: Studien baserer seg på eit kvalitativt studiedesign med datainnsamling i fokusgruppeintervju med fem sjukepleiestudentar etter tredje semester i bachelorstudiet. Analysemetode er systematisk tekstkondensering. Resultat: Presenterte funn er Læringsaktivitetar til nytte eller bry? Uklar studentrolle i praksis og Læringsutbytte. Studentane auka læringsutbytte i kommunikasjon med friske born og det å forstå born som pårørande ved alvorleg sjukdom i familien. På bamsesjukehus erfarte studentar at born dei kjende, haldt avstand når dei møtte studentane i uniform. Studentane sakna erfaring med sjuke born for å oppnå naudsynte læringsutbytte. Drøfting, konklusjon og implikasjonar for praksis: Sjukepleiekompetanse, Sjukepleie til born i familiekontekst og Tverrfagleg samarbeidslæring er drøfta. Ei framtidsretta sjukepleieutdanning må ha større fokus på born med helseutfordringar og born som pårørande for å oppnå naudsynt sjukepleiekompetanse. Dette krev utvikling av nye pedagogiske metodar for sjukepleiestudentar i læring med born og praksis med bruk av simulering, digitale og interaktive ressursar. Tverrfagleg samarbeidslæring mellom sjukepleie- og barnehagelærarstudentar kan forbetre læring i praksis.

Tittel

Nursing students learns to communicate With children in alternative practice: Kindergartens and Teddy bear hospitals as practice arenas

Bidragsytere

Sølvi Anne Eide Lunde

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sølvi Anne Eide Lunde
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse- og omsorgsvitskap ved Høgskulen på Vestlandet

Merete Røthing

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Merete Røthing

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse- og omsorgsvitskap ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 3 av 3