Cristin-resultat-ID: 1975931
Sist endret: 6. januar 2022, 13:28
Resultat
Faglig kapittel
2021

Effekten av språkintervensjoner på tidlig leseforståelse

Bidragsytere:
  • Åste Marie Mjelve Hagen og
  • Kristin Rogde

Bok

Leseforståelse i skolen: Utfordringer og muligheter.
ISBN:
  • 978-82-02-65006-3

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2021
Sider: 81 - 96
ISBN:
  • 978-82-02-65006-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Effekten av språkintervensjoner på tidlig leseforståelse

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Åste Marie Mjelve Hagen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kristin Rogde

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Leseforståelse i skolen: Utfordringer og muligheter.

Grøver, Vibeke; Bråten, Ivar. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIOFagbok
1 - 1 av 1