Cristin-resultat-ID: 1976890
Sist endret: 18. mai 2022, 13:48
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

The process-disruption hypothesis: how spelling and typing skill affects written composition process and product

Bidragsytere:
  • Vibeke Rønneberg
  • Mark Torrance
  • Per Henning Uppstad og
  • Christer Johansson

Tidsskrift

Psychological Research
ISSN 0340-0727
e-ISSN 1430-2772
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85122672510

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The process-disruption hypothesis: how spelling and typing skill affects written composition process and product

Bidragsytere

Vibeke Rønneberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Mark Torrance

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nottingham Trent University
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Per Henning Uppstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger

Lars-Eric Christer Johansson

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Christer Johansson
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lingvistiske, litterære og estetiske studier ved Universitetet i Bergen
1 - 4 av 4