Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1976890
Sist endret:
18. mai 2022, 13:48
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
The process-disruption hypothesis: how spelling and typing skill affects written composition process and product
Vibeke Rønneberg
Mark Torrance
Per Henning Uppstad
og
Christer Johansson
Tidsskrift
Tidsskrift
Psychological Research
ISSN 0340-0727
e-ISSN 1430-2772
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s00426-021-01625-z
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2980736
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85122672510
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The process-disruption hypothesis: how spelling and typing skill affects written composition process and product
Bidragsytere
Bidragsytere
Vibeke Rønneberg
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Mark Torrance
Forfatter
ved Nottingham Trent University
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Per Henning Uppstad
Forfatter
ved Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking ved Universitetet i Stavanger
Lars-Eric Christer Johansson
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Christer Johansson
Forfatter
ved Institutt for lingvistiske, litterære og estetiske studier ved Universitetet i Bergen
1
-
4
av
4