Cristin-resultat-ID: 1981322
Sist endret: 1. februar 2022, 15:08
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Sammenhengen mellom kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner, sosiale ferdigheter og lærerens vurderingspraksis

Bidragsytere:
  • Ann Margareth Gustavsen og
  • Thomas Nordahl

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 23
ISBN:
  • 9788245033243

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Sammenhengen mellom kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner, sosiale ferdigheter og lærerens vurderingspraksis

Bidragsytere

Ann Margareth Gustavsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og samfunnsfag – Hamar ved Høgskolen i Innlandet

Thomas Nordahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for praksisrettet utdanningsforskning ved Høgskolen i Innlandet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner.

Krumsvik, Rune Johan. 2021, Fagbokforlaget. HVO, UIBVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1