Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1985535
Sist endret:
5. juni 2022, 00:46
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Learning English as a foreign language in a bidialectal setting
Spyros Armostis
og
Dina Tsagari
Bok
Bok
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications
ISBN:
9781788926409
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 101 - 117
ISBN:
9781788926409
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781788926409
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning English as a foreign language in a bidialectal setting
Bidragsytere
Bidragsytere
Spyros Armostis
Forfatter
Dina Tsagari
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Theoretical and Applied Perspectives on Teaching Foreign Languages in Multilingual Settings: Pedagogical Implications.
Krulatz, Anna; Neokleous, Georgios; Dahl, Anne. 2022, Multilingual Matters. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1