Cristin-resultat-ID: 1987848
Sist endret: 22. januar 2022, 15:43
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Teacher stress and coping strategies - The struggle to stay in control

Bidragsytere:
  • Einar Melgren Skaalvik og
  • Sidsel Skaalvik

Tidsskrift

Creative Education
ISSN 2151-4755
e-ISSN 2151-4771
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 12
Sider: 1273 - 1295

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teacher stress and coping strategies - The struggle to stay in control

Bidragsytere

Einar Skaalvik

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Einar Melgren Skaalvik
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS

Sidsel Skaalvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2