Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1987848
Sist endret:
22. januar 2022, 15:43
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Teacher stress and coping strategies - The struggle to stay in control
Einar Melgren Skaalvik
og
Sidsel Skaalvik
Tidsskrift
Tidsskrift
Creative Education
ISSN 2151-4755
e-ISSN 2151-4771
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 12
Sider: 1273 - 1295
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4236/ce.2021.126096
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teacher stress and coping strategies - The struggle to stay in control
Bidragsytere
Bidragsytere
Einar Skaalvik
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Einar Melgren Skaalvik
Forfatter
ved Prosjektservice ved NTNU Samfunnsforskning AS
Sidsel Skaalvik
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2