Cristin-resultat-ID: 1988690
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

The culturally responsive science teaching practices of undergraduate biology teaching assistants

Bidragsytere:
  • Hillary A. Barron
  • Julie C. Brown og
  • Sehoya Harris Cotner

Tidsskrift

Journal of Research in Science Teaching
ISSN 0022-4308
e-ISSN 1098-2736
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 58
Hefte: 9
Sider: 1320 - 1358

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85106205835

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The culturally responsive science teaching practices of undergraduate biology teaching assistants

Bidragsytere

Hillary A. Barron

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota

Julie C. Brown

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Florida

Sehoya Harris Cotner

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for biovitenskap ved Universitetet i Bergen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Minnesota
1 - 3 av 3