Cristin-resultat-ID: 1988831
Sist endret: 8. februar 2022, 10:15
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Demand-controlled ventilation in schools: Influence of base ventilation rates on subjective symptoms, perceived indoor environment and young adults' learning performance

Bidragsytere:
  • Sverre Bjørn Holøs
  • Aileen Yang
  • Kari Thunshelle og
  • Mads Mysen

Bok

Healthy Buildings 2021 – Europe Proceedings of the 17th International Healthy Buildings Conference 21-23 June 2021
ISBN:
  • 978-82-536-1728-2

Utgiver

SINTEF akademisk forlag
NVI-nivå 0

Serie

SINTEF proceedings
ISSN 2387-4287
e-ISSN 2387-4295
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Hefte: 9
Sider: 613 - 618
ISBN:
  • 978-82-536-1728-2
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Bygg og konstruksjonsteknikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Demand-controlled ventilation in schools: Influence of base ventilation rates on subjective symptoms, perceived indoor environment and young adults' learning performance

Bidragsytere

Sverre Bjørn Holøs

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Bygninger og installasjoner ved SINTEF AS

Aileen Yang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for bygg- og energiteknikk ved OsloMet - storbyuniversitetet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Bygninger og installasjoner ved SINTEF AS

Kari Thunshelle

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Bygninger og installasjoner ved SINTEF AS

Mads Mysen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Bygninger og installasjoner ved SINTEF AS
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for bygg- og energiteknikk ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Healthy Buildings 2021 – Europe Proceedings of the 17th International Healthy Buildings Conference 21-23 June 2021 .

Cao, Guangyu; Holøs, Sverre Bjørn; Kim, Moon-Keun; G. Schild, Peter. 2021, SINTEF akademisk forlag. SINTEF, OSLOMET, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1