Cristin-resultat-ID: 1996348
Sist endret: 7. februar 2022, 14:20
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration.

Bidragsytere:
  • Tobias Christoph Werler
  • Vibeke Solsvik Foldnes
  • Åshild Berg-Brekkhus og
  • Margaret Klepstad Færevaag

Tidsskrift

Australian and International Journal of Rural Education (AIJRE)
ISSN 1036-0026
e-ISSN 1839-7387
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 31
Hefte: 3
Sider: 96 - 112

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Allmennpedagogikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration.

Bidragsytere

Tobias Christoph Werler

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Vibeke Solsvik Foldnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Åshild Berg-Brekkhus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

Margaret Klepstad Færevaag

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 4 av 4