Cristin-resultat-ID: 2000952
Sist endret: 20. april 2022, 14:17
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Invoking student resources in whole-class conversations in science education: A sociocultural perspective

Bidragsytere:
  • Anniken Larsen Furberg og
  • Kenneth Silseth

Tidsskrift

The Journal of the Learning Sciences
ISSN 1050-8406
e-ISSN 1532-7809
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2021
Trykket: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85113362321

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Invoking student resources in whole-class conversations in science education: A sociocultural perspective

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Anniken Furberg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anniken Larsen Furberg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Kenneth Silseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2