Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2003201
Sist endret:
3. februar 2024, 20:58
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Blended Learning. Exploring Contradictory Demands Between Emerging Design Principles and New Learning Practices
Astrid Camilla Wiig
Tidsskrift
Tidsskrift
Lecture Notes in Networks and Systems
ISSN 2367-3370
e-ISSN 2367-3389
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 269
Sider: 109 - 121
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-80000-0_14
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Blended Learning. Exploring Contradictory Demands Between Emerging Design Principles and New Learning Practices
Bidragsytere
Bidragsytere
Astrid Camilla Wiig
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
1
-
1
av
1
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Forskning på læring, læringsdesign og digitale medier
Tonje Stenseth + 20 deltakere
Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap ved Universitetet i Sørøst-Norge
224 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1