Cristin-resultat-ID: 2012691
Sist endret: 8. april 2022, 09:24
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Didaktisk bruk av MOOC som digital læringsressurs innenfor yrkesfaglærerutdanning

Bidragsytere:
  • Siri Husa Ramlo
  • Ove Edvard Hatlevik og
  • Britt Karin Støen Utvær

Bok

Å bygge broer: samarbeid på tvers i yrkesfag
ISBN:
  • 978-82-15-04925-0

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 72 - 89
ISBN:
  • 978-82-15-04925-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Didaktisk bruk av MOOC som digital læringsressurs innenfor yrkesfaglærerutdanning

Bidragsytere

Siri Husa Ramlo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ove Edvard Hatlevik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Britt Karin Støen Utvær

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Å bygge broer: samarbeid på tvers i yrkesfag .

Utvær, Britt Karin Støen; Morud, Elin Bø; Hansen, Kari; Rokkones, Klara; Firing, Kristian. 2022, Universitetsforlaget. UIT, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1