Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2013173
Sist endret:
28. mars 2022, 22:09
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016
Bilingual preschool children’s second-language vocabulary development: The role of first-language vocabulary skills and second-language talk input.
Vibeke Grøver
Joshua Lawrence
og
Veslemøy Rydland
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Bilingualism
ISSN 1367-0069
e-ISSN 1756-6878
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Volum: 22
Hefte: 2
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Bilingual preschool children’s second-language vocabulary development: The role of first-language vocabulary skills and second-language talk input.
Bidragsytere
Bidragsytere
Vibeke Grøver
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Joshua Lawrence
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Veslemøy Rydland
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3