Cristin-resultat-ID: 2014532
Sist endret: 1. april 2022, 13:07
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022

Etablering og vedlikehold av et godt psykososialt læringsmiljø gjennom modellering og studentaktiv tilnærming i faget pedagogikk og elevkunnskap (PEL)

Bidragsytere:
  • Yvonne Sørensen og
  • Kristin Emilie W Bjørndal

Presentasjon

Navn på arrangementet: Mind the Gap! Interdisciplinary teacher education to address future challenges
Sted: Online
Dato fra: 31. mars 2022
Dato til: 1. april 2022

Arrangør:

Arrangørnavn: THe BRIDGES Project

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Etablering og vedlikehold av et godt psykososialt læringsmiljø gjennom modellering og studentaktiv tilnærming i faget pedagogikk og elevkunnskap (PEL)

Bidragsytere

Yvonne Sørensen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Kristin Emilie W Bjørndal

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2