Cristin-resultat-ID: 2015002
Sist endret: 4. april 2022, 09:24
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

The Relevance of Immigrant Teachers’ Experience to Developing Professional Identity during a Teacher Requalification Program in Norway.

Bidragsytere:
  • Dag Freddy Røed og
  • Elena Tkachenko

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 9781799888888

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Relevance of Immigrant Teachers’ Experience to Developing Professional Identity during a Teacher Requalification Program in Norway.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Dag Freddy Røed

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Elena Tkachenko

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1