Cristin-resultat-ID: 2015737
Sist endret: 6. april 2022, 16:20
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Bridges or breaches? A case-study of the experiences of inclusion of bilingual teachers

Bidragsytere:
  • Frederique Brossard Børhaug og
  • Ingrid Helleve

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Under utgivelse/in press
Publiseringsår: 2022
Sider: 24 - 37
ISBN:
  • 9781032108193

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bridges or breaches? A case-study of the experiences of inclusion of bilingual teachers

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Frédérique Brossard Børhaug

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Frederique Brossard Børhaug
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for teologi, diakoni og ledelsesfag ved VID vitenskapelige høgskole

Ingrid Maria Helleve

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ingrid Helleve
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Bergen
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Rethinking Education in Light of Global Challenges. Scandinavian Perspectives on Culture, Society and the Anthropocene .

Petersen, Karen Bjerg; Brömssen, Kerstin von; Jacobsen, Gro Hellesdatter; Garsdal, Jesper; Paulsen, Michael; Koefoed, Oleg. 2022, Routledge. VIAUC, AU, SDU, HV, DANMARKVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1